קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות89
מגזין

ביצים וסרטנים ממולאים

ביצים וסרטנים ממולאים
ביצים וסרטנים ממולאים נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian ומספק כ 2 מנות. במנה עיקרית זו יש 562 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם מלח כשר, פלפלים guindilla, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב fleur de sel אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד עם מילוי קרמל Fleur De Sel כקינוח. נסו ביצים ממולאות פרסית-ביצים ממולאות בהשראה הודית יש כוסברה, מיץ ליים, ודבש בהם כדי להפוך אותם טעים, ביצים ממולאות שרימפס, ו ביצים ממולאות עם שרימפס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.