קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

ביצים מטוגנות על טורטיות תירס עם שתי Salsas (Huevos Divorciados)

ביצים מטוגנות על טורטיות תירס עם שתי Salsas (Huevos Divorciados)
ביצים מטוגנות על טורטיות תירס עם שתי Salsas (Huevos Divorciados) עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 423 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לך טורטיות תירס, שיני שום, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: טורטיות תירס מעל חביתות., Huevos Rancheros עם טורטיות בייקון, ו צ'יפס Cajun גביני עם ממרח אבוקדו תירס בגריל, בייקון וביצים מטוגנות.

הוראות

1
מחממים מחבת comal (מחבת) או מחבת יבשה מתובלת היטב ברזל יצוק על חום מתון עד חרוז של מים מתאדה במהירות, ואז עגבניות צלויות, tomatillos, jalapeños, ובצל, מפנה עם מלקחיים, עד חרוך על כל הצדדים, 10 עד 15 דקות. עגבניות צלויות ליבה. השלך נובע jalapeños ולהשליך מחצית הזרעים מכל צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
2
עבור סלסה אדומה: עגבניות פירה גס, 1 jalapeño, שן שום 1, ו 1 כפית מלח בבלנדר או מעבד מזון, ולאחר מכן להעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
עבור סלסה ירוקה: Tomatillos Purée גס, הנותרים jalapeño, שן שום שנותר, מלח כפית הנותרים, כוסברה, ו 1/4 כוס מים (להוסיף יותר אם יש צורך עקביות הרצוי), ולאחר מכן להעביר קערה.
מרכיבים שתצטרך
1
חום 2 כפות שמן במחבת nonstick קטנה על חום נמוך בינוני עד חם. בעדינות לשבור 2 ביצים לתוך כוס, שמירה על חלמונים ללא פגע, ואז לשפוך למחבת לבשל, מכוסה, 5 דקות, או כדי doneness הרצוי. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
לטגן טורטיות בזמן שביצים מבשלות. לעשות יותר ביצים באותו אופן, הוספת שמן לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1
בעוד כל מנה של ביצים הוא בישול, חום 2 כפות שמן במחבת nonstick קטן אחר על חום מתון עד חם אבל לא עישון. מחסנית 2 טורטיות במחבת. לבשל טורטייה התחתונה 30 שניות בצד הראשון, ואז ערימת להעיף עם מלקחיים. בעוד הטורטייה השנייה מבשלת בתחתית, הופכים את הטורטייה העליונה עם מלקחיים, ואז הופכים שוב את הערימה. המשך עד שני הצדדים של שני טורטיות מבושלים. טורטיות יהיה לרכך ולנשוף מעט, ואז deflate (לא לתת להם להיות חום או פריך). מטגנים יותר טורטיות באותו אופן, הוספת שמן לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
2
שים טורטיות על צלחת, חופפים מעט, העליון עם ביצים. כפית סלסה שונה על כל ביצה.
מרכיבים שתצטרך
1
* Salsas לשמור, מכוסה ומקורר, 3 ימים.* תלוי איך אתה אוהב את הביצים שלך, החלמונים לא יכול להיות מבושל לחלוטין, אשר עשוי להיות חשש אם יש בעיה עם סלמונלה באזור שלך.* בישול 2 טורטיות נערמות יחד עוזר להם להישאר לח וגמיש, כפי שהם מחוממים על ידי קיטור לכוד בין 2 שכבות.
מרכיבים שתצטרך