קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

במיה מבושלת

במיה מבושלת
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו אוקרן מבושל. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 46 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם עגבניות, מלח, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 18%. מתכונים דומים: במיה מבושלת ועגבניות, במיה מבושלת ועגבניות, ו אוקרן מבושל ועגבניות.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות מוסקטו ורוד תוסס יחף. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
יחף שמפניה ורוד מוסקטו
יחף שמפניה ורוד מוסקטו
מוסקטו ורוד מבעבע יחף מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מוגש הכי טוב צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה תוסס יש ניחוחות וטעמים של יסמין כתום מנדרינית משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!