קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

בס ים עם חמאת עשב וסלט פריזי

בס ים עם חמאת עשב וסלט פריזי
בס ים עם חמאת עשב וסלט פריזי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 572 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא חסה פריזי, לחם פריך, שמן זית כתית מעולה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו בס פסים פראי עם בצל ירוק וסלט עשב, סלט מורל ואספרגוס עם פריזה וחסה חמאה, ו בס ים צ'יליאני מאודה עשב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.