קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בס ים שחור עם ירקות מרוקאים ורוטב צ'ילה

בס ים שחור עם ירקות מרוקאים ורוטב צ'ילה
בס ים שחור עם ירקות מרוקאים ורוטב צ'ילה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 43 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 472 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך פטה, רוטב סויה, כרישה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקוסקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס מנגו קוסקוס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: בס ים שחור עם ירקות מרוקאים ורוטב צ'ילה, בס שחור צרוב עם בצל ירוק-צ'ילה רליש, ו בס הים השחור של יאגיהאשי עם Somen וירקות.

הוראות

1
קו 9" x 12 " תבנית אפייה עם רדיד. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מחממים תנור ל 400 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני. קוק כרישה, שום, אורגנו, קארי, allspice ופלפל שחור עד כרישה להיות שקוף, ערבוב, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
אורגנואורגנו
שוםשום
אבקת קאריאבקת קארי
כרישהכרישה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים עגבניות, פלפל, סלרי ורוטב סויה. מבשלים עד פלפל מתרכך, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
רוטב סויהרוטב סויה
סלריסלרי
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
5
להוסיף מלאי. מבשלים, מכוסה, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
6
מניחים גזר, כרובית, ברוקולי ומניות בצלחת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
מלאימלאי
7
אופים עד ירקות מתחילים לרכך, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מוסיפים תרד וקישואים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
תרדתרד
10
מניחים דגים על גבי ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
דגיםדגים
11
טפטוף ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
12
אופים עד דגים מבושלים דרך וירקות במכרז, 15 עד 20 דקות. בזמן שטבחים דגים, הכינו קוסקוס לפי ההוראות. למעלה כל צלחת עם 1/4 כוס קוסקוס, 1/4 של ירקות פילה 1.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קוסקוסקוסקוס
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
מפזרים צנוברים, שמיר ופטה.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
שמירשמיר
גבינת פטהגבינת פטה
14
מגישים באופן מיידי.
15
עצמי

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר2largesגזר, קלופים פרוסים דקגזר, קלופים פרוסים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית2גבעולי סלרי, פרוסים דקגבעולי סלרי, פרוסים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטה מתפוררפטה מתפורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי, קצוץשמיר טרי, קצוץ3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1גדולפלפל ירוק, cored, זרע פרוס דקפלפל ירוק, cored, זרע פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה (או בצל)כרישה קצוצה (או בצל)2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בס ים שחור (על כל אחד)פילה בס ים שחור (על כל אחד)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טריתרד טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדל נתרן, ללא שומן ירקות מלאידל נתרן, ללא שומן ירקות מלאי2largesקישואים, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץקישואים, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.