קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות46
מגזין

בס ים שחור צרוב עם ירקות מרירים, שומר, אשכוליות וסלט פטה

בס ים שחור צרוב עם ירקות מרירים, שומר, אשכוליות וסלט פטה
בס ים שחור צרוב עם ירקות מרירים, שומר, אשכוליות וסלט פטה נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 450 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם מלח כשר, זיתים קלמטאנים, ירקות מרירים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש באשכולית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת יוגורט אשכוליות עם זיגוג אשכוליות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: סלט שמיר ומריר, צדפות צרובות עם שומר וסלט אשכוליות, ו ירקות מרירים, שומר ובצל עם לימון.

הוראות

1
מעיל מחבת סאוט גדולה עם שמן זית ולהביא לחום גבוה. מעיל התחתון של עוד מחבת סאוט קטנה עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים את הדגים במלח משני הצדדים. כאשר מחבת ה "סאוט" הגדולה צורחת בחום אבל לא ממש מעשנת, הניחו את פילה הדגים במחבת, בצד העור כלפי מטה. אל תצטופפו במחבת, ייתכן שיהיה עליך לעבוד בקבוצות. לאחר שהכנסת את הדג למחבת, מניחים את מחבת הטחון הקטנה השנייה ישירות על פילה הדגים. זה מפעיל לחץ עדין על הדגים ומכריח את העור ליצור קשר עם המחבת וליצור עור פריך. מבשלים את הדג במשך 3 עד 4 דקות, ולאחר מכן להסיר את המחבת העליונה. לנער את המחבת קצת כדי לשחרר את הדג. השתמש במרית דגים כדי לצוף את פילה הדגים, ומבשלים 2 דקות נוספות בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
3
הסר מן המחבת לשרת, או להתחמם עד הדג הנותר מבושל.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בקערת ערבוב גדולה, להלביש את הירוקים, שומר ובצל אדום עם שמן זית ומיץ grapefruit. מתבלים במלח. תזרקו פנימה את רסיסי הזית ואת עליונות האשכוליות.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
בצל אדוםבצל אדום
שמן זיתשמן זית
שומרשומר
ירוקירוק
מיץמיץ
זיתיםזיתים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מחלקים את סלט between2 צלחות מנה ומפזרים thefeta. להשעין פילה דגים על כל סלט.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
6
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.