קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות51
מגזין

בצל מטוגן דשא-fed בשר בקר

בצל מטוגן דשא-fed בשר בקר
המתכון בצל מטוגן בשר בקר ניזון מעשב יכול לספק הכמיהה היהודית שלך בסביבה 45 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 539 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. גשו לסופר וקנו יין, בצלים, מלח ים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: בריסקט מטוגן ברוטב בירה ובצל, יין אדום ובצל-חזה פסח מטוגן, ו בריסקט עם פירה בצל וידאלי וכרוב מטוגן של מם.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. הייננים K מוריסון ליין סירה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
K Vintners מוריסון ליין סירה
K Vintners מוריסון ליין סירה
נטיעת סירה העתיקה ביותר בעמק וואלה וואלה, מדרונות הפונים דרומה-מזרחה, אתר קריר מעט למרגלות ההרים הכחולים. פצע בחוזקה במשך חיים ארוכים. אדמה צלויה, לבנדר, עשב יבש ובשר נרפא. ייחוס רציני, יין רציני.