קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות9
מגזין

בצק פיצה

בצק פיצה
בצק פיצה הוא מתכון ללא חלב עם 16 מנות. תמורת 11 סנט למנה, מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 150 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-2 גרם שומן. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי האוכל הים תיכוני. אם יש לך קמח לכל מטרה, שמרים, קמח לחם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 47%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: בצק מוצרלה קסם - בצק פיצה דל פחמימות, בצק פיצה רך תוצרת בית ופיצה תוצרת חתול רך, ובצק פיצה רך תוצרת בית ופיצה תיכונית חתולית.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Schmitt Sohne Riesling Spatlese עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-11 דולר לבקבוק.
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
לריזלינג הבשיל הזה יש טעמי פירות מופקים מאוד של משמשים ואפרסקים יחד עם חומציות מספקת כדי לתת לו תחושת פה מוצקה ועסיסית. מעולה בפני עצמו או להשלמת גבינות רכות או כחולות, אוכל בסגנון עשיר יותר עם רטבים ומנות אסייתיות. אלכוהול: 7.5-8.5% בנפח