קושיקשה
מוכן ב33 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

בקלה מטוגנים עם סלט כרוב

בקלה מטוגנים עם סלט כרוב
בקלה מטוגנת במחבת עם סלט כרוב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 622 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. אם יש לכם מלח ופלפל כשר, קרקרים מלוחים, תפוח גלאן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 33 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה, בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, ו בקלה מטוגנת עם סלט כרוב אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את המיונז, חומץ, חרדל, סוכר, זרעי קימל, 1 1/2 כפיות מלח, ופלפל לטעום בקערה גדולה. לזרוק את הכרוב, גזר, תפוח בצל ירוק; לכסות להכניס למקרר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קימלזרעי קימל
מיונזמיונז
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
חרדלחרדל
חומץחומץ
גזרגזר
פלפלפלפל
תפוחתפוח
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
לטאטא את הביצה וחלב בקערה בינונית; להוסיף את הבקלה ולהניח בצד כדי לספוג.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
קודקוד
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מערבבים את הקמח, קרקר ארוחה, פלפל קאיין וקורט של מלח על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פירורי קרקרפירורי קרקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
חום 1 אינץ ' של שמן במחבת תחתית כבדה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר את הדגים מתערובת החלב ודלות בתערובת הקמח, פונה למעיל. מטגנים בשמן החם עד הזהב, 2-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דגיםדגים
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
5
מעבירים לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז; מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מגישים עם סלט כרוב וחרדל נוסף.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
7
צילום אנטוניס אכילאוס

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1קטןגזר, מגוררגזר, מגורר0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם0(יכול להיות או להרחיק)קימל או סלרי זרעיםקימל או סלרי זרעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דג בקלה או פילה אחר עם בשר לבןדג בקלה או פילה אחר עם בשר לבן1גדול(קיבלר)(קיבלר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1תפוח גאלה, ג'וליאןתפוח גאלה, ג'וליאן1בצל צהוב בינוני, קצוץ1/2 ראש כרוב ירוק בהיר, פרוס דק (על1/2 ראש כרוב ירוק בהיר, פרוס דק (על4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים או קרקרים מלוחים כתושיםקרקרים או קרקרים מלוחים כתושים1חבורהבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, פרוס דקבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגון רדודשמן צמחי לטיגון רדוד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מלא, בתוספת יותר להגשהחרדל מלא, בתוספת יותר להגשה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.