קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות51
מגזין

בקלה מלח עלומה עם ירקות ומיונז שום

בקלה מלח עלומה עם ירקות ומיונז שום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בקלה מלח עלומה עם ירקות ומיונז שום. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 59 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 369 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך ציפורן, ביצים, גזר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, נסו צ'יפס בטטה עם מלח בזיליקום ומיונז שום, צ'יפס בטטה עם מלח בזיליקום ומיונז שום, ו עוגות בקלה עם מיונז אפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ספינת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
2
6-סיר פסטה quart מצויד במסננת
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
3
אחד או 2 ימים לפני הכנת המנה הסופיתלהסתמך על המלחות של הדגים את בקלה מלח בקערה של מים קרים להשרות, מכוסה, במקרר. שנה את המים שלוש או ארבע פעמים במהלך תקופת ההשריה כדי להסיר עודפי מלח.
מרכיבים שתצטרך
בקלה מלחבקלה מלח
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לנקז ולשטוף את הדגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
5
מניחים את הבקלה בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים מים קרים טריים כדי לכסות, יחד עם גרידה כתומה, ענפי שומר או רבעים, בצל דקרו עם ציפורן, ו peppercorns, ולהביא רק לרתיחה מעל חום בינוני. מיד להסיר את המחבת מהחום. לכסות ולתת לעמוד לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
פלפלפלפל
ציפורןציפורן
שומרשומר
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסננים היטב וזורקים את חומרי הטעם. לגרד כל עור שומן מהדגים ולהסיר את כל העצמות. לקרוע את הדג לחתיכות גדולות ולסדר על מגש.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
8
בישול כל ירקות בנפרד, קיטור סלק, תפוחי אדמה, וגזר. לקלף וחצי או רבע סלק ולסדר על מגש נפרד רק את הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלקסלק
9
תוסיף את תפוחי האדמה למגש. חצי את הגזר לאורכו ולסדר על המגש.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
10
בלאנש בנפרד, לרענן, ולנקז את הכרובית ושעועית ירוקה. סדר את הכרובית ואת השעועית על המגש. מסדרים את הביצים סביב הקצוות של המגש. תביא את המגש לשולחן ותגיש עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
שעועיתשעועית
רוטברוטב
ביצהביצה
11
מאמר var
12
Type_27_data = {};
13
מאמר
14
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.