קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

בקלה פלפל לימון

בקלה פלפל לימון
בקלה פלפל לימון נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. אם יש לך פילה בקלה, פלפל טחון, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה, ו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום.

הוראות

1
במחבת גדולה, מחממים שמן על חום גבוה בינוני עד חם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פילה וסוחטים 1/2 מהמיץ של הלימון על החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
לימוןלימון
3
מפזרים פלפל לפי הטעם. לבשל במשך 4 דקות ולהסתובב. לסחוט עם מיץ לימון הנותרים ומפזרים פלפל לפי הטעם. המשך לבשל עד fillets פתית בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מיץמיץ
לימוןלימון

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.