קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

בקר אפוי בתנור או סטייק חזיר עם רוטב חריף

בקר אפוי בתנור או סטייק חזיר עם רוטב חריף
בקר אפוי בתנור או סטייק חזיר עם רוטב חריף הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 82 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 988 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב ברביקיו אהוב, סטייקים עגולים, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: סטייק עם רוטב חריף וסלט גרגיר נחלים, סיר אחד בקר אפוי בתנור, ו צלי חזיר ברוטב חריף.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא המרלו של המנהל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.