קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

בקר תאילנדי מוקפץ

בקר תאילנדי מוקפץ
בקר תאילנדי מוקפץ הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 485 קלוריות. גשו לסופר וקנו עמילן תירס, רוטב דגים, חומץ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. המתכון הזה מבטי קרוקר יש 2 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. נסו שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו בקר וכרוב מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
גזוז עודף שומן מבשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
2
חותכים בשר בקר עם תבואה לרצועות 2 אינץ'; לחתוך רצועות לרוחב תבואה לפרוסות 1/8 אינץ'. (בשר קל יותר לחתוך אם קפוא חלקית, על 1 שעה.)
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
בקרבקר
3
מערבבים מרק, קורנפלור, רוטב דגים, חומץ וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב דגיםרוטב דגים
חומץחומץ
מרקמרק
4
חום ווק או מחבת 10 אינץ ' על חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
5
להוסיף 1 שמן כף; לסובב ווק לצד המעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
6
מוסיפים בשר בקר, זנגוויל ושום; מוקפץ כ -3 דקות או עד שהבשר חום.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שוםשום
בקרבקר
7
הסר בשר מווק עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
ווקווק
8
להוסיף 1 שמן כף ווק; לסובב ווק לצד המעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
9
מוסיפים גזר ובצל; מערבבים ומטגנים על 5 דקות או עד שהירקות הם פריכים במכרז. מערבבים בבשר, ערמונים מים וקליפת לימון; חום לרתיחה. מערבבים בתערובת מרק. מבשלים ומערבבים על 1 דקה או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
קליפת לימוןקליפת לימון
ירקירק
גזרגזר
בצלבצל
מרקמרק
בקרבקר
10
מגישים תערובת בקר על אורז.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
אורזאורז

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקProgresso® מרק בטעם בקר (מתוך קרטון 32 אונקיות)Progresso® מרק בטעם בקר (מתוך קרטון 32 אונקיות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה ללא עצמות בקרסטייק סינטה ללא עצמות בקר2(יכול להיות או להרחיק)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מים, סחוטיכול פרוס ערמוני מים, סחוט8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר בינוני, פרוס דקגזר בינוני, פרוס דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל חםאורז מבושל חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ דק gingerroot או 1/2 כפית ג'ינג'ר הקרקעקצוץ דק gingerroot או 1/2 כפית ג'ינג'ר הקרקע6בצל ירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץבצל ירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.