קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

בראנץ 'ראשון: שרימפס וצדפות סביצ' ה

בראנץ 'ראשון: שרימפס וצדפות סביצ' ה
בראנץ 'ראשון: שרימפס וסביצ' ה צדפות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 109 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עלי חסה, jalapeño, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו סביצ'ה חסילונים וצדפות, סביצ'ה חסילונים וצדפות עם טקילה, ו חסילונים וצדפות ממולאים אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שרימפס, צדפות, עגבניות, חלפיניו וירקות אופציונליים אם משתמשים בקערה גדולה. לזרוק עם מיץ לימון וסיד ולתת לשבת במקרר במשך 20 דקות, או עד שרימפס הם ורודים. מתבלים לפי הטעם במלח ומגישים על חסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאה חסהחמאה חסה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.