קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות14
ציון בריאות6
מגזין

גרנולה נהדרת

גרנולה נהדרת
Great Granolan היא ארוחת בוקר צמחונית ללא חלב ולקטו אובו . חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 6 גרם חלבון , 13 גרם שומן , ובסך הכל 268 קלוריות . מתאים ל-14 מנות. תמורת 97 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם שיבולת שועל מיושנת, סירופ מייפל, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 41% . הציון הזה מוצק. נסו גרנולה נהדרת , גרנולה נהדרת וסיר חרס - בקר נהדר, שעועית נהדרת, מטבל נהדר! חוות Longmeadow (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים; לְהַפְרִישׁ.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בסיר קטן מערבבים את הדבש, הסוכר החום, הסירופ, נבט החיטה, השמן והקינמון. מבשלים ומערבבים על אש בינונית במשך 4-5 דקות או עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
נבט חיטהנבט חיטה
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה וניל.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
4
יוצקים על תערובת שיבולת השועל ומערבבים לציפוי.
5
מעבירים ל-15 אינץ' משומן. x 10 אינץ'. x 1-in. תבנית אפיה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
אופים ב-350 מעלות למשך 22-27 דקות או עד להזהבה, תוך ערבוב מדי פעם. מצננים לחלוטין על רשת. מערבבים פנימה חתיכות פרי. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים קצוציםשקדים קצוצים55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פירות יבשים סיביותחבילת פירות יבשים סיביות11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1136 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים816 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה162אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת27אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פקאנים קצוציםפקאנים קצוצים32אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זרעי דלעת מלוחים או פפיטאסזרעי דלעת מלוחים או פפיטאס38אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)34אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2(חוֹרֶף)נבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי