קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ברווז מעושן תה

ברווז מעושן תה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל תה ברווז מעושן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 620 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-10 דקות. אם יש לכם שורש זנגביל, זרדי תה, פלפל סצ'ואן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו ברווז מעושן תה, ברווז תה מעושן, ו ברווז צלייה מעושן תה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: תנור עישון: 1 פאונד של עץ קמפור (שבבים הם בסדר) סוגים אחרים של עץ שקד כזה יכול לשמש)
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את כל החומרים, למעט שומשום / שמן צמחי, עבור המרינדה בתמיסת אמבטיה ומניחים בו ברווז מנוקה בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מרינדהמרינדה
זרעי שומשוםזרעי שומשום
ברווז שלםברווז שלם
3
לתלות יבש ולנוח לפחות 2 שעות. לתלות ברווז בתנור עישון עם וו על הצוואר העליון.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים את עץ קמפור, סוכר חום, זרדי תה, אם זמין, על מחבת בבסיס התנור ומחממים תנור ל 350 מעלות F. כמה מתכונים קוראים עלי תה אבל עלי תה בתערובת הסוכר/קמפור אינו מוסיף כל כך הרבה טעם תה לברווזים. צולים את הברווז במשך כ 40 דקות, אבל תלוי בגודל של ברווז, סוג של תנור, וכו'. לקבלת התוצאות הטובות ביותר עבור עור פריך, האחרון 5 עד 10 דקות צריך להיות ב 400 מעלות F, עם basting הסופי של שומשום / שמן צמחי על העור של הברווז. ברווז ניתן להבזיק בשמן חם כדי לסיים, אם העיתוי לשירות הוא קריטי.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
סוכר חוםסוכר חום
זרעי שומשוםזרעי שומשום
ברווז שלםברווז שלם
סוכרסוכר
בסיסבסיס
תהתה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
5
לחתוך ולהגיש חם, עם לחמניות ורוטב, אופציונלי.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
גלולגלול

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתה שחור סיני משובח (Darjeeling, ציילון הם תחליפים בסדר)תה שחור סיני משובח (Darjeeling, ציילון הם תחליפים בסדר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה6אינצ ' יםקסיה קינמון, רצוי סיניקסיה קינמון, רצוי סיני1חתיכה גדולהשורש ג'ינג'ר, מרוסקשורש ג'ינג'ר, מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ציפורן טחוןציפורן טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1פלפל סצ'ואן אדוםפלפל סצ'ואן אדום10ריבס, קצוץ טרי או קפואשומשום / שמן צמחי, לצלייהשומשום / שמן צמחי, לצלייה1חבורהבצל אביבבצל אביב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר או דבשסוכר או דבש1תיקזרדי תה יבשים, אופציונליזרדי תה יבשים, אופציונלי10ריבס, קצוץ טרי או קפואמים, מספיק רק כדי לכסות ברווז באמבטיהמים, מספיק רק כדי לכסות ברווז באמבטיה1גדולברווז שלם ניקה (רצוי פקין שבו השדיים גדולים יותר)ברווז שלם ניקה (רצוי פקין שבו השדיים גדולים יותר)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עץ קמפור (שבבים הם בסדר) סוגים אחרים של עץ שקד כזה ניתן להשתמש)עץ קמפור (שבבים הם בסדר) סוגים אחרים של עץ שקד כזה ניתן להשתמש)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)saltpeter (אופציונלי אבל מתכונים מקוריים)saltpeter (אופציונלי אבל מתכונים מקוריים)