קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ברי קראמבל

ברי קראמבל
קראמבל ברי יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 394 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. אם יש לכם חמאה, עמילן תירס, סוכר מגורען וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 22%. ציון זה הוא רע למדי. נסו עוגת פירות יער מתפוררת, קראמבל ריבס ופירות יער, ו קראמבל פירות יער מעורב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה גדולה משלבים קמח, סוכר חום, 1/4 כוס סוכר, קינמון, מלח ושיבולת שועל. בעזרת בלנדר מאפה, מזלג או הידיים חתוכות בחמאה. שמור קר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
בקערה גדולה שלבו פירות יער, 1/2 כוס סוכר ועמילן תירס; לזרוק לציפוי. מחלקים באופן שווה את תערובת הפירות בין 6 הרמקינים. למעלה עם ציפוי קראמבל.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
פירות יערפירות יער
פירותפירות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה
5
אופים עד שהחלק העליון מזהיב והפירות מבעבעים, בערך 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים חם.