קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ברים של קיבלר

ברים של קיבלר
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את ברים של קיבלר. מנה אחת מכילה 198 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . מתאים ל-24 מנות. תמורת 25 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו קרקרים של גרהם, חמאה, שוקולד צ'יפס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 12% , וזה די גרוע. קיבלר קאפקייקס , עוגיות פס קיבלר פאדג' תוצרת בית ועוגיות שוקולד צ'יפס רכות של קיבלר (Copycat) דומות מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.