קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

ברים תרמילאים

ברים תרמילאים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ברים תרמילאים. מנה אחת מכילה 5535 קלוריות, 96 גרם חלבון ו 292 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו דגני בוקר זהובים, קמח זהב, וניל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדגנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות קונפטי של סאני כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכונים דומים: כריך ענק של תרמילאים, שוקולד, חמאת בוטנים, בייגלה וקרמל ממתקים (תוצרת בית לקחת 5 ברים), ו חמישה מרכיבים כפול שוקולד דובדבן פיסטוקים אנרגיה ברים {חקיין לארה ברים}.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים סוכרים, חמאה, וניל וביצים בקערה גדולה. מערבבים בקמח, דגנים, שיבולת שועל 3/4 כוס, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח. מערבבים 3/4 כוס הבוטנים ו 2/3 כוס שוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
בוטניםבוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
דגני בוקרדגני בוקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים במחבת מלבנית ungreased, 13x9x2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים עם בוטנים 1/4 כוס הנותרים, הנותרים 1/3 כוס שוקולד צ ' יפס 2 כפות שיבולת שועל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
בוטניםבוטנים
שיבולת שועלשיבולת שועל
5
אופים 25 עד 30 דקות או עד חום זהוב. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. עבור 24 ברים, לחתוך 6 שורות על ידי 4 שורות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני בוקר מוזהביםדגני בוקר מוזהבים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר או שיבולת שועל מיושנתבישול מהיר או שיבולת שועל מיושנת2(חוֹרֶף)בישול מהיר או שיבולת שועל מיושנתבישול מהיר או שיבולת שועל מיושנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קצוציםבוטנים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס שוקולד semisweet גביעצ'יפס שוקולד semisweet גביע11 קילו קישואים,בֹּטֶןבֹּטֶן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.