קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

בשר בקר אסטוריאס

בשר בקר אסטוריאס
בשר בקר אסטוריאס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 46 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 32 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. אם יש לכם מרק בקר, פטרוזיליה, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 90%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו פלפל מצופה בשר בקר על עגבניות בקר עם גבינת עיזים, בצל מטוגן צרפתי ורוטב חומץ בלסמי, פילה בקר צלוי מדהים! איפה הבשר?, ו בשר בקר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה עד לעישון. מתבלים סטייקים לפי הטעם במלח ופלפל, ואז צורבים משני הצדדים בשמן חם. מנמיכים את האש לבינונית וממשיכים בבישול עד שהסטייקים מגיעים לעשייה הרצויה, בערך 6 דקות לבינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוציאים סטייקים מהמחבת ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים בצל טחון ומבשלים עד לריכוך ושקוף, כ -5 דקות. מתבלים בפפריקה ומבשלים דקה נוספת. הגבירו את האש לבינונית-גבוהה ואז שפכו יין. מבשלים עד שהיין הצטמצם בחצי, ואז מוסיפים את מרק הבקר, מחזירים לרתיחה ומבשלים 2 דקות. מערבבים פנימה את הגבינה הכחולה המפוררת עד שהיא נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
מרק בשרמרק בשר
פפריקהפפריקה
בצלבצל
ייןיין
4
להגשה יוצקים את הרוטב על הסטייקים ומפזרים פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
סטייק.סטייק.
רוטברוטב

ציוד