קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות54
מגזין

בשר בקר מבושל של ליילה עם גרגירי גבינה מוקרמים

בשר בקר מבושל של ליילה עם גרגירי גבינה מוקרמים
המתכון של ליילה בקר מבושל עם גרגירי גבינה שמנת מוכן בסביבות 3 שעות ו -30 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון דרומי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 72 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 922 קלוריות. אם יש לכם שיבולת שועל, בצל, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו בקר מבושל חריף עם גבינת צ'דר שמנת, גרגירי גבינה מוקרמים, ו גרגירי גבינה מוקרמים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הבשר עם המלח. בתנור הולנדי, מחממים את בשר התבשיל בשמן זית על חום גבוה עד להשחמה, כ 2 דקות. להפחית לחום בינוני ולהוסיף את השום, סלרי, בצל ירוק, בצל צהוב, פלפלים poblano ופלפלים; לטגן במשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
בצל צהובבצל צהוב
פלפלפלפל
בצל ירוקבצל ירוק
שמן זיתשמן זית
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
סלריסלרי
שוםשום
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים אבקת thechili, כמון, פלפל crushed ומרק בשר בקר, מערבבים, ולאחר מכן מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך לכסות את הסיר.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
פלפלפלפל
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בואו ומבשלים 2 1/2 עד 3 שעות. לפקוח עין על הסיר כפי ייתכן שיהיה עליך להוסיף יותר מרק או מים אם הוא מבשל למטה יותר מדי לפני הבשר הוא רך. זה מוכן כאשר הבשר הוא מזלג במכרז והנוזל התעבה לתבשיל.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
בשרבשר
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
עבור גרגרי גבינה שמנת: להתחיל להכין את גריסים במהלך השעה האחרונה של זמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
5
מחממים את שמן הזית ומטגנים את הבצלים על אש בינונית, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
6
מוסיפים את מרק העוף, 3 כוסות מים, גריסים ומלח ופלפל; מערבבים ומביאים לרתיחה. לאחר מכן, להוסיף את החמאה. להפחית את החום ומבשלים על נמוך, על 20 דקות. הקפד לערבב לעתים קרובות כדי למנוע clumping.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
חמאהחמאה
גריסיםגריסים
מיםמים
7
מוסיפים את החצי וחצי וממשיכים לבשל עד גריסים במכרז, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
8
הסר מהתנור, להוסיף את הגבינות ומערבבים עד חלקה וקרם.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
9
הוסף עוד חצי וחצי לפי הצורך.
10
מגישים את הבשר מבושל עם שיבולת שועל.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
בקרבקר

מרכיבים

4ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורדצ'דר מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחצי חינם שומןחצי וחצי חינם שומן6ציפורןשום, טחוןשום, טחון1חבורהבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1צביטהצבטו מלח ופלפל טחוןצבטו מלח ופלפל טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ג'ק מגורדתגבינת ג'ק מגורדת2(חוֹרֶף)חמאה קלהחמאה קלה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר דל נתרןמרק בשר דל נתרן1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1poblano פלפל, לקוביותpoblano פלפל, לקוביות1פלפל אדום שלם, חתוך לקוביותפלפל אדום שלם, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1קילוגרםבשר תבשיל רזהבשר תבשיל רזה1בצל צהוב שלם, חתוך לקוביותבצל צהוב שלם, חתוך לקוביות1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות לזייף Cellars מסווגת ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.