קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי

בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי
בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 232 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. אם יש לך בשר חזיר, יין, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו בשר חזיר מבושל איטי, בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin, ו Havana Slow Cooker Pack Tenderloin (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. רג ' ינאטו מלבק רוזה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!