קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

בשר חזיר מתובל עם תפוחי אדמה ופלפלים

בשר חזיר מתובל עם תפוחי אדמה ופלפלים
בשר חזיר מתובל עם תפוחי אדמה ופלפלים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 325 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. גשו לסופר וקנו פלפלים דובדבנים, שמן זית, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו בשר חזיר פילה עם פלפלים אדומים וצהובים, פילה חזיר צלוי במחבת ופלפלים, ו בשר חזיר צלוי עם אננס ופלפלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מתבלים את החזיר עם 3/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
חזירחזיר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים אותו בצד אחד של המחבת; מניחים את תפוחי האדמה ושום בצד השני ומתבלים עם 1/2 מלח כפית. לבשל, לערבב את תפוחי האדמה ולהפוך את החזיר, עד החזיר הוא השחמה מכל הצדדים, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיף את היין, מרק, ופלפלי דובדבן. להפחית את החום בינוני נמוך לבשל, מכוסה, עד חזיר מבושל דרך תפוחי אדמה הם במכרז, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפליםפלפלים
דובדבניםדובדבנים
מרקמרק
חזירחזיר
ייןיין
4
להעביר את החזיר ללוח חיתוך ולתת לנוח לפחות 5 דקות לפני חיתוך. מערבבים את הפטרוזיליה לתוך תפוחי האדמה ומגישים עם חזיר פרוס. עובדה מזון: לא רק הם כבושים פלפל דובדבן חם טעים כאשר מבושל עם חזיר, עוף, בשר אבל הם גם טעימים על כריכי סלמי. או למלא אותם עם גבינת שמנת, פטה, או גבינה כחולה עבור מתאבנים מתובלניים. התזה של מלח הפלפל יהיה להחיות מרטיני או בלאדי מרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל דובדבן חריףפלפל דובדבן חריף
גבינת שמנתגבינת שמנת
מרטינימרטיני
גבינה כחולהגבינה כחולה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
סלאמיסלאמי
מלחמלח
בקרבקר
גבינת פטהגבינת פטה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Malbec האליטה La Celian. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
סיליה עלית מלבק
סיליה עלית מלבק
ניחוחות מורכבים שבהם בולט הפרי האדום והעסיסי, עם תרומה פרחונית אלגנטית ועשבי תיבול טריים.ההזדקנות באלון השיגה ביין זה שילוב מעודן השורר את הפרי. בפה יש כניסה מחמירה ואורך גדול. בפה, הטאנינים רכים ומשיי. אידיאלי לשתות עם לוח גבינת עיזים, מכיל חיסון קלוי, humita, ירקות קלויים, אגסים בהפחתת Malbec.