קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות45
מגזין

בשר חזיר צלוי עם גרידת לימון-מרינדה טימין

בשר חזיר צלוי עם גרידת לימון-מרינדה טימין
בשר חזיר צלוי עם גרידת לימון-טימין מרינדה הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 75 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 662 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. אם יש לך בשר חזיר, שמן זית, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו בשר חזיר צלוי עם מרינדת חזיזים, בשר חזיר צלוי עם מרינדה עם כוסברה-מנטה, ו בשר חזיר צלוי עם חרדל, מרינדה רוזמרין ותפוח (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Rutini Coleccion Cabernet-Malbec. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
אדום רובי עמוק. צמד זני יין ממוצא צרפתי מוביל לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, תוך שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.