קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

בשר משומר וכרוב של קרולין

בשר משומר וכרוב של קרולין
בשר משומר וכרוב של קרולין הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 375 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג היום פטריק הקדוש שלך. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. זה הוא די זול מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. לך לחנות ותביא כרוב, חזה בקר משומר, רוטב חזרת לימון קרמי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: בשר משומר וכרוב, בשר משומר וכרוב, ו בשר משומר וכרוב.

הוראות

1
מניחים בשר משומר, צד שומן למעלה, ותכולת מנות התבלינים בתנור הולנדי גדול; מכסים במים, ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 2 שעות ו 45 דקות או עד מזלג מכרז.
מרכיבים שתצטרך
בשר משומרבשר משומר
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
רזה ולהסיר שומן מפני השטח; להוסיף כרוב, ולחזור לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות יותר או רק עד כרוב הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
3
מגישים עם רוטב חזרת לימון שמנת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
קליפות מלימוןקליפות מלימון
4
בשר משומר, כרוב, תפוחי אדמה, וגזר: בקר משומר ומבשל לפי הוראות צעד שומן דל שומן, ולהוסיף 1 lb. תפוחי אדמה אדומים קטנים, חצוי, 8 עוז. גזר גמדי. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה; להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
בשר משומרבשר משומר
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ל-1 אננסל-1 אננס
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
5
הוסף 1 lb. כרוב, קצוץ גס, ומבשלים 15 דקות יותר או עד ירקות רכים. הכנה: 20 דקות.; Cook: 3 hr., 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ל-1 אננסל-1 אננס