קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

בשר צלוי קוריאני

בשר צלוי קוריאני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר בקר קוריאני ברביקיו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 355 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקוריאנית הזאת. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך סטייק בקר, שמן שומשום אסייתי, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. נסו בשר צלוי קוריאני, בשר צלוי קוריאני, ו בשר צלוי קוריאני (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף את הבשר ולייבש אותו.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2
חותכים סטייק בזווית 45 על פני התבואה, חיתוך כמעט, אבל לא לגמרי, דרך. לעשות עוד לחתוך 1/4 אינץ ' מן החתך הראשון, בעקבות אותה זווית חיתוך כל הדרך. פתח את פרוסות butterflied ולמקם בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים סויה, בצל ירוק, שמן שומשום, סוכר ושום לקערה; מערבבים למעיל. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות או עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
פרוסות פרוסות פתוחות על גריל משומן על מצע של גחלים חמים או חום גבוה על גריל גז (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמה גריל רק 2 עד 3 שניות); סגור מכסה על גריל גז. קוק, פונה פעם אחת, עד השחמה משני הצדדים, 5 עד 6 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.