קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת עוגיות שוקולד עוגיות תוצרת בית-טבעוני וללא גלוטן

גלידת עוגיות שוקולד עוגיות תוצרת בית-טבעוני וללא גלוטן
גלידת עוגיות שוקולד עוגיות תוצרת בית - טבעוני וללא גלוטן עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 795 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 77 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך קמח כוסמת, שמן קוקוס, סודה לשתיה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו ביס עוגיות שוקולד צ'יפס טבעוני גלם (ללא גלוטן, ללא סויה), כוסות עוגיות שוקולד צ'יפס (ללא גלוטן, Paleo + טבעוני), ו 4-מרכיב שיבולת שועל שבבי שוקולד עוגיות בצק עקיצות (טבעוני & ללא גלוטן) (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור העוגיות: מערבבים לשלב.צנן את הבצק לפחות שעה לפני האפייה cookies.In קערה גדולה, מערבבים יחד את החומרים יבשים (הראשון 8 מרכיבים) עם מזלג במשך 2 דקות. עושה זאת מסייע להבטיח כי כל החומרים היבשים שלך הם ביסודיות combined.In מערבל לעמוד או עם מערבל יד, למזג את החומרים הרטובים (הבא
מרכיבים שתצטרך
2
מרכיבים.מערבבים היטב בתערובת זרעי פשתן הקרקע עם שאר החומרים הרטובים.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את החומרים היבשים לתוך החומרים הרטובים בכל פעם. ודא כי הדברים משולבים היטב לפני הוספת השליש הבא של מרכיבים יבשים לגרד את הצדדים של הקערה. אם אתה מוצא כי הבצק הוא קצת על הצד היבש אתה יכול להוסיף מים או חלב שקדים כף אחת בכל פעם כדי לעזור להרטיב את התערובת.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את שקית שוקולד צ ' יפס לתוך הבצק ומערבבים, ביד, לשלב.להפריד את הבצק לשניים.לעטוף חצי מהבצק ולשמור במקרר לפחות שעה לפני האפייה ב 350 מעלות במשך 15-20 דקות עבור עוגיות טעימות.
מרכיבים שתצטרך
1
יוצקים כוס חלב שקדים לתוך קערה קטנה או כוס.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את קמח הטפיוקה ומערבבים עד שהקמח משולב היטב עם הקמח milk.In סיר 2 ליטר, מעל חום בינוני, מוסיפים את קרם הקוקוס, כוס הנותרים של חלב שקדים, אבקת קקאו, נקטר אגבה ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף לשלב את החומרים ולהמשיך לטאטא עד בועות קטנות טופס סביב הקצוות של המחבת. עד שזה קורה, אבקת הקקאו צריכה להיות משולבת לחלוטין עם החומרים הנוזליים ולהיראות כמו חלב שוקולד מריר.
מרכיבים שתצטרך
שוקושוקו
4
הסר מן החום לטאטא בתערובת טפיוקה חלב שקדים. תמשיכי להקציף כשאת מוזגת את זה. אתה תראה שהכל מתחיל להתעבות כמעט מיד.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים קמצוץ קטן של מלח לתערובת ומקציפים שוב.מכסים את החלק העליון של התערובת עם חתיכת פלסטיק לעטוף.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את לעטוף פלסטיק ישירות על גבי פני השטח של התערובת (זה ימנע עור להרכיב על גבי).
מרכיבים שתצטרך
7
תן לתערובת להתקרר קצת, ואז לקרר לפחות 4 שעות.
8
יוצקים תערובת צוננת לתוך מכונת הגלידה שלך ולעבד על פי ההוראות.בינתיים, להסיר את המחבת הצוננת של בצק עוגיות מהמקרר ולהסיר את פלסטיק המגן.
מרכיבים שתצטרך
9
חותכים את בצק העוגיות לתוך " ריבועים. אל תדאג אם הם לא מושלמים (הם לא יהיו)...זו גלידה אחרי הכל....ברגע שהבצק נחתך, מחזירים אותו למקרר עד שהגלידה נעשית במכונה.לאחר גלידה נעשה, לגרד לתוך הקערה כי אתה תהיה לאחסן אותו.מנה את חתיכות עוגייה לתוך גלידה רכה ומערבבים לשלב. הבצק יכול להתפרק קצת ושוקולד צ ' יפס יכול לצאת, אבל זה בסדר.מכסים את המיכל ומקררים לפחות 2 שעות לפני ההגשה.אם גלידה נשארת להקפיא בן לילה,זה יהיה די קשה לחלק. פשוט לחשוף אותו, פופ אותו במיקרוגל עבור מרווחים של 30 שניות עד שהוא scoopable.אתה יכול להגיש את זה עם חלק מהעוגיות שהכנת עם שאר בצק העוגיות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

6(חוֹרֶף)נקטר אגבהנקטר אגבה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שקדים לא ממותקחלב שקדים לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)½ C. שיבולת שועל מגולגלת לבישול מהיר½ C. שיבולת שועל מגולגלת לבישול מהיר1(יכול להיות או להרחיק)סודה לשתייהסודה לשתייה1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבקמח כוסמתקמח כוסמת1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבאבקת קקאואבקת קקאו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם קוקוסקרם קוקוס1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבשמן קוקוסשמן קוקוס2(חוֹרֶף)זרעי פשתן שלמים( קרקע), עם 6 כפות מים (לערבב ולתת לשבת להתעבות)זרעי פשתן שלמים( קרקע), עם 6 כפות מים (לערבב ולתת לשבת להתעבות)11 קילו קישואים,מסטיק גוארמסטיק גואר2(חוֹרֶף)דבשדבש2אגוזים מכל סוג שאתה אוהבסוכר חום (אור הוא הטוב ביותר)סוכר חום (אור הוא הטוב ביותר)1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבעמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)עמילן תפוחי אדמה (לא קמח תפוחי אדמה)1(יכול להיות או להרחיק)מלח יםמלח ים1אינץP קטן של מלח יםP קטן של מלח ים1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבקמח דורהקמח דורה0אגוזים מכל סוג שאתה אוהבקמח טפיוקהקמח טפיוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח טפיוקהקמח טפיוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית ונילתמצית וניל1תיקשוקולד צ'יפס טבעונישוקולד צ'יפס טבעוני