קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

גלישת משנה איטלקית

גלישת משנה איטלקית
המתכון איטלקי Sub Wrap יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 10 דקות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 59 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 10 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא את החזיר מעדניית אוסקר מאייר, אגס, רצועות פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: Banh - Mi Wrap: חזיר וייטנאמי בגריל Wrap עם גזר כבוש ונענע, סיימנו!, ו עטיפת BLT.

הוראות

1
שכבת טורטייה עם חסה, עגבניות, טורקיה, רווקים, בשר חזיר ופלפלים; להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
פרוסות סלמי דקותפרוסות סלמי דקות
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
עד 8 שזיפיםעד 8 שזיפים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
2
חותכים לעטוף במחצית.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
מגישים עם רוטב לטבילה. תיהנו עם אגס וחלב.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.