קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות52
מגזין

דג מטוגן! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.)

דג מטוגן! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז לתת דג מטוגן! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. ניסיון. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 3 . מנה אחת מכילה 1284 קלוריות, 103 גרם חלבון ו 67 גר' של שומן. מתכון זה מ Unami ילדה יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מיונז, מלח ופלפל, כשזה קרה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הטיגון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פשטידות תפוחים מטוגנות Paleo כקינוח. נסו ניו אינגלנד דגים מטגנים, תישארי ערה עד מאוחר., ו הייבול אחד מאוחר (מתכונים דומים).

מרכיבים

1ראשחסה סינרחסה סינר3ריבס, קצוץ טרי או קפוא"Cognitive DipsonanceFever House3ריבס, קצוץ טרי או קפואבקלה מטוגנת וצדפות מעל סלט האביב עם רוטב טרטר למוניבקלה מטוגנת וצדפות מעל סלט האביב עם רוטב טרטר למוני454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה פראיפילה בקלה פראי3ריבס, קצוץ טרי או קפואהכן את הדג: לחתוך את בקלה לתשעה נתחים. לקלף את הצדפות. מתבלים אותם בנדיבות עם מלח ופלפלהכן את הדג: לחתוך את בקלה לתשעה נתחים. לקלף את הצדפות. מתבלים אותם בנדיבות עם מלח ופלפל1(קיבלר)(קיבלר)3ריבס, קצוץ טרי או קפואדג מטוגן! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.)דג מטוגן! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.)3ריבס, קצוץ טרי או קפואטיגון בבית הוא מהנה באופן מוזר. וזה טוב, כי ניווט במים העכורים של תרבות מטוגנת עמוק בעולם הוא, במילה אחת, לאטיגון בבית הוא מהנה באופן מוזר. וזה טוב, כי ניווט במים העכורים של תרבות מטוגנת עמוק בעולם הוא, במילה אחת, לא4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכ גפן או שמן נייטרלי אחרכ גפן או שמן נייטרלי אחר1מיץ לימוןמיץ לימון3ריבס, קצוץ טרי או קפואזה יהיה כמו לחזור הביתה אחרי מסע ארוך ומאומץ. כמו לחזור הביתה-ולירות את המטגן העמוקזה יהיה כמו לחזור הביתה אחרי מסע ארוך ומאומץ. כמו לחזור הביתה-ולירות את המטגן העמוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1קטןהפוך את הרוטב: לשלב את המיונז, מיץ לימון, חמוץ טחון, מיץ מלפפון חמוץ טרגון קצוץ בקערה. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעםהפוך את הרוטב: לשלב את המיונז, מיץ לימון, חמוץ טחון, מיץ מלפפון חמוץ טרגון קצוץ בקערה. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם62 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)1קטןחמוץ חמוץ חמוץ, טחוןחמוץ חמוץ חמוץ, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם3ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב צ'ילי חריף Sriracha, אופציונלי, להגשהרוטב צ'ילי חריף Sriracha, אופציונלי, להגשה2(חוֹרֶף)טרגון קצוץטרגון קצוץ1בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'1להכין את הסלט: לקרוע את החסה לתוך ביס בגודל לחתוך את העגבניות לתוך טריזים. הפץ בין שלוש צלחותלהכין את הסלט: לקרוע את החסה לתוך ביס בגודל לחתוך את העגבניות לתוך טריזים. הפץ בין שלוש צלחות3ריבס, קצוץ טרי או קפואכשזה קרה, השמיים נפרדו. בֶּאֱמֶת. למרות שיש סיכוי כלשהו שזה נגרם על ידי המערבולת ממאוורר הפליטה שליכשזה קרה, השמיים נפרדו. בֶּאֱמֶת. למרות שיש סיכוי כלשהו שזה נגרם על ידי המערבולת ממאוורר הפליטה שלי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.