קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות43
מגזין

דג סנדל מעושן מטקסס

דג סנדל מעושן מטקסס
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? דג סנדל מעושן טקסס יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 118 גרם חלבון 57 גרם של שומן, וסך הכל 1242 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, שמן זית, שמיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו מעושן, ספייס שפשף, טקסס בסגנון בריסקט על טקסס טוסט, טרטר סלמון מעושן מטקסס, ו בשר בקר מעושן: טקסס BBQ קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מעשן עבור חום גבוה, על 350 מעלות F (175 מעלות C). אם אין לך מעשן, להכין גריל לחום עקיף. אם יש לך גריל גז, לעצור כאן ולמצוא מתכון אחר!
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
נקי וקנה מידה דג טרי. אני משאיר את הראש על למראה דרמטי, אבל רוב האנשים פאניקה למראה. השתמש בסכין חדה כדי לעשות 3 או 4 חריצים אלכסוניים על הגוף גדול מספיק עבור פרוסות לימון. פרוס חצי מהלימון לפרוסות דקות. לשפשף ציפוי קל של שמן זית על הדג, ואז לסחוט את החצי השני של הלימון על זה, לשפשף קצת פלפל שחור. לשפשף או ללחוץ 1 כף של שמיר לתוך החריצים על הגוף, ולהכניס פרוסות לימון בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שמן זיתשמן זית
דג סנדלדג סנדל
לימוןלימון
שמירשמיר
דגיםדגים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
סולם מטבחסולם מטבח
3
מניחים את הסנדל על חתיכת נייר אלומיניום גדולה, ומקפלים את הצדדים גבוה סביב הדגים. לא צריך להיות מספיק נייר כדי לאטום לתוך שקית, אם כי אתה רוצה את זה פתוח לעת עתה.
מרכיבים שתצטרך
דג סנדלדג סנדל
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים את הדג על הגריל או המעשן, וזורקים כמה חופנים של שבבי עץ ספוגים על הגחלים. סגור את המכסה ועשן ביסודיות במשך כ 10 דקות. לאחר הדג כבר בטעם על ידי העשן, אתה יכול לאטום את נייר הכסף ולעבור לחום ישיר אם אתה רוצה, אבל אני מעדיף לעשן את זה עד שנעשה. כאשר הדג נעשה, הבשר צריך להתפורר בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
הסר את הדג מן הגריל באמצעות רדיד כמו ידית, ומקשט עם שמיר טרי שנותר.
מרכיבים שתצטרך
שמיר טרישמיר טרי
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.