קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

דובדבנים חגיגי גלידת Parfaits

דובדבנים חגיגי גלידת Parfaits
דובדבנים גלידת Parfaits גלידת היובל עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 461 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו דובדבנים, גלידת ונילן, קורנפלור, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת דובדבנים ג'ובילי גלידה, דובדבנים יובל, ו דובדבנים יובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר מעל חום בינוני, לשלב את הדובדבנים, הסוכר, ומיץ תפוזים. תביא את זה לרתיחה. בקערה קטנה, מערבבים יחד את עמילן התירס עם 2 כפות מים כדי להכין תרחיף. מערבבים את תרחיף לתוך תערובת הדובדבן ומבשלים עד שהוא מתעבה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
עמילן תירסעמילן תירס
דובדבניםדובדבנים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
הסר מהחום ולתת להתקרר.
3
בכוסות פרפה, לשים כף קטנה של גלידה, כפית או 2 של תערובת דובדבנים, וכמה חתיכות עוגיות. חזור על 2 עד 3 פעמים כדי למלא את הכוס.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
דובדבניםדובדבנים
עוגיותעוגיות
4
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "