קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות6
מגזין

דנה המסיבה של לערבב

דנה המסיבה של לערבב
את המתכון ניתן להכין את תערובת המסיבות של דנה בסביבות 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. זה הר ד ' אובר יש 648 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן למנה. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם שמן פופקורן בטעם חמאה, תערובת רוטב, אגוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 47%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מסיבת לערבב, מסיבת לערבב, ו מסיבת לערבב.

הוראות

1
בשקית גדולה או בקערה, שלבו דגני בוקר, קרקרים של דגי זהב, בייגלה, אגוזים, פצפוצי צדפות וקרקרי סנדוויץ'. בקערה קטנה או שייקר, לשלב שמן תערובת ההלבשה. לזרוק תערובת קרקר עם תערובת שמן.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים דג זהבקרקרים דג זהב
לכריכהלכריכה
קרקרים צדפותקרקרים צדפות
מעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקימעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקי
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מגישים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא גרהם בק אושר צוף. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר