קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מגזין

דרום 75

דרום 75
המתכון דרום 75 מוכן בערך 3 שעות ו 5 דקות והוא בהחלט סופר טבעוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 186 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו בורבון, אבקת סוכר, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו שעועית לימה דרומית פשוטה: צד מושלם לארוחות דרומיות לבביות, איבודי העוף של הגברת הדרומית – אל תתנו לפינוקים הדרומיים האלה לחלוף על פניך, ו Southern Comfort נקניקיה עם סלט כרוב דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד בורבון, מיץ לימון ואבקת סוכר בקנקן עד שהסוכר מתמוסס (כ -30 שניות). כיסוי וצינה 3 שעות. מחלקים בין 8 חלילים שמפניה; העליון כל אחד עם סיידר מקורר 1/4 כוס (כגון פרדס כועס).
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
סיידר קשיחסיידר קשיח
שמפניהשמפניה
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
מקשטים, אם תרצה.
1
מערבבים יחד את 3 המרכיבים הראשונים של טוויסט זה על צרפתי קלאסי 75 עד 24 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
צרפתית 75צרפתית 75

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות ויינגוט Willi Schaefer Graacher Domprobst ריזלינג ספטלזה מספר 5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 69 דולר לבקבוק.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5