קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

הודו מעושן ונאצ'וס שעועית

הודו מעושן ונאצ'וס שעועית
המתכון מעושן הודו ונאצ'וס שעועית יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 677 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם שעועית, עירית, שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השעועית השחורה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שעועית שחורה וקינוח בטטה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: שעועית שחורה נאצ'וס הודו עם Jalapeno יוגורט, שעועית קנליני ונזיד הודו מעושן, ו הודו מעושן, שעועית שחורה, פלפל וסלט תירס.

הוראות

1
מערבבים את סלסה, מים, כנף הודו ושעועית בסיר רחב, רדוד מעל חום בינוני. להביא לרתיחה. כיסוי ומבשלים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
הסר את כנף טורקיה ולתת לו להתקרר מעט. משוך את הבשר מהעור והעצם וקצוץ או לגרוס אותו. החזירו את הבשר לתערובת הסלסה וזרקו את העור והעצמות.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
3
להעביר את התערובת לקערה אטומה ו העליון עם גבינה. מניחים את הקערה מתחת לטוחן (או בתנור שחומם מראש 400° F) כדי להמיס את הגבינה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מגישים את תערובת טורקיה שעועית מעושנת עם שבבי טורטייה עבור גורף שמנת חמוצה עירית בצד.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.