קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות97
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Hoppin' ג'ון. מנה זו מכילה סביב 15 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 291 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לכו לחנות ותביאו רסק עגבניות, אורז מומר, פלפל חלפיניו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אפונה, בצל ירוק 3/4 כוס, 2 כוסות מים חמים, ואת הבא 6 מרכיבים (דרך בויון) בתוך סיר חשמלי איטי 4 ליטר; מערבבים היטב. לכסות ולבשל על גבוה במשך 4 שעות. מערבבים עגבניות, רסק עגבניות ואורז; מכסים ומבשלים על גבוה במשך 1 שעה או עד אפונה ואורז הם מכרז ורוב הנוזל נספג. מערבבים הנותרים 1/2 כוס בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות קפוא אפונה שחור עינייםחבילות קפוא אפונה שחור עיניים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם פלפל, סלרי ובצל, לא מצוחצחעגבניות חתוכות לקוביות עם פלפל, סלרי ובצל, לא מצוחצח1קוביית מרק בטעם ירקות או בטעם עוףקוביית מרק בטעם ירקות או בטעם עוף2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס, מחולקבצל ירוק פרוס, מחולק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2(חוֹרֶף)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל מומראורז לא מבושל מומר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.