קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

החותנת

החותנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל את החותנת. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1346 קלוריות, 81 גר' של חלבון, ו 89 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו פפריקה, מנצ'גו, פלפלים ספורטיביים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו פרימוורה של יום האם, התפוח לא נופל רחוק מהעץ., ו המקרוני והגבינה של אמי. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שעועית צ ' ילי Sans בסיר קטן עד שהוא רותח, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
לחמם את tamales באמצעות סל קיטור להגדיר מעל סיר של מים רותחים, עד שהם התחממו, כ 10 דקות. (או בצע את הוראות החבילה של tamale אתה משתמש.)
מרכיבים שתצטרך
TamalesTamales
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
סירסיר
3
בקערה קטנה, לשלב את פלפלים ספורט בצל קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים ספורטפלפלים ספורט
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מניחים קומץ של בצל ופלפלים ספורט לאורך החלק התחתון של הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים ספורטפלפלים ספורט
בצלבצל
גלולגלול
2
הסר את הקליפות של tamales.
מרכיבים שתצטרך
TamalesTamales
3
מניחים את tamales בלחמניות העליון עם Manchego. ואז מצקת כמות קטנה של צ ' ילי על גבי זה! למעלה עם שאר פלפלים ספורט ובצל ומפזרים עם שבבי תירס. קח ביס ומיד בלוג על כמה מדהים להפליא שילוב זה של מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
גבינת מנצ ' גוגבינת מנצ ' גו
TamalesTamales
בצלבצל
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
4
בתנור הולנדי גדול, מחממים את השמן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים את הבשר והצ ' וריסו ומתנשקים. התחל לשבור את החתיכות עם כף עץ ולתת לצרוב עד הבשר הוא כבר לא ורוד, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
6
הסר את הבשר מן הסיר ולהשאיר את השומן. לאחר מכן מוסיפים את הבצל, אבקת צ ' ילי, כמון, פפריקה ומתבלים עם מלח ופלפל. מבשלים עד הבצלים רכים, 7 עד 8 דקות. Deglaze עם הבירה. מבשלים עד ריח האלכוהול שוכך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אלכוהולאלכוהול
פפריקהפפריקה
בצלבצל
כמוןכמון
בירהבירה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את הרוטב החריף, העגבניות, המניה והבשר השמור. מבשלים עד מעובה, ערבוב לעתים קרובות, על 20 דקות. להתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
מלאימלאי
בשרבשר

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניותעגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו בסגנון מקסיקני, כגון המותג El Supremoצ'וריסו בסגנון מקסיקני, כגון המותג El Supremo2תיקים קטניםצ'יפס תירס, כגון פריטוס, מרוסקצ'יפס תירס, כגון פריטוס, מרוסק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון4לחמניות נקניקיותלחמניות נקניקיות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טרימלח כשר ופלפל שחור טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנצ'גו גרוסnameמנצ'גו גרוסname1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי12פלפלים ספורט, קצוץפלפלים ספורט, קצוץ1בירה חסונהבירה חסונה11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות0בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ4טמלה חם בסגנון שיקגו (או 4 חזיר מוכן, tamales בקר עוף), נמצא בדרך כלל בסעיף המקפיאטמלה חם בסגנון שיקגו (או 4 חזיר מוכן, tamales בקר עוף), נמצא בדרך כלל בסעיף המקפיא