קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

הטוב ביותר אי פעם חצאית סטייק בייקון עטוף Kabobs עוף

הטוב ביותר אי פעם חצאית סטייק בייקון עטוף Kabobs עוף
הטוב ביותר אי פעם חצאית סטייק בייקון עטוף Kabobs עוף הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 46 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 478 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בייקון, בצל, ורמוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. נסו צליה: קבב עוף עטוף בבייקון, בייקון עטוף BBQ-שרימפס קבב, ו קבב פטריות עטוף בבייקון / קבב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Maddalena מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.