קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

הלזניה של אמא

הלזניה של אמא
אי אפשר שיהיה לכם יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז תנו לאמא ' מגנאן לנסות. מנה זו מכילה סביב 74 גרם חלבון 60 גרם של שומן, וסך הכל 1217 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם עלי דפנה, בצל, פטרוזיליה שטוחה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 82%. מתכונים דומים: האורז הספרדי של אמא, מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא, ו קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא שלי.

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול או סיר כבד, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיף את הבצל, שום, וקמצוץ שלוש אצבעות של מלח ולהזיע אותם עד שהם שקופים, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
3
הוסף את עצמות הצוואר ולתת להם חום, על 5 דקות.
4
מוסיפים את עגל הקרקע, בשר בקר ונקניק, ומתבלים עם עוד קמצוץ בריא של מלח. מבשלים עד הבשר הוא השחמה, על 10 דקות. מערבבים ביין הלבן, עגבניות ומיץ שלהם, ועלי המפרץ. לגרד את החלק התחתון של הסיר עם כף עץ, לוודא לקבל את כל חתיכות השחמה לתוך הרוטב. מתבלים את הרוטב עם מלח, לפי הטעם, ומבשלים במשך 2 שעות על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
עגל טחוןעגל טחון
עלי דפנהעלי דפנה
יין לבןיין לבן
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
מיץמיץ
רוטברוטב
בקרבקר
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
5
הסר את עלי המפרץ ואת עצמות הצוואר ולתת מגניב. לרפרף כל שומן שעולה אל פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
6
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים מספיק מלח כך שהטעם מתובל ומאפשרים למים לחזור לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
8
מוסיפים את האטריות ומבשלים עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
9
לנקז היטב ולהניח בצד.
10
בקערה בינונית מערבבים יחד את הריקוטה, פטרוזיליה, בזיליקום, אורגנו, ביצים ופרמזן עם קמצוץ של מלח.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
באזיל!באזיל!
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מצקת על 1 כוס רוטב על החלק התחתון של מחבת לזניה. מסדרים שכבה של אטריות ואחריו שכבה של רוטב ולאחר מכן חלק מתערובת ריקוטה. למעלה עם שכבה של מוצרלה, להחליק אותו עם מרית לקצוות. חזור על התהליך עד שהמחבת תהיה מלאה. סיים עם שכבה סופית של אטריות, רוטב, מוצרלה ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מצקתמצקת
מחבתמחבת
13
מכסים את הלזניה בנייר אלומיניום ואופים במשך 1 שעה. לחשוף ולאפות במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
14
הסר את המחבת מהתנור ולתת לו לנוח, 5 עד 10 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזאנו, עם המיץ שלהםעגבניות סן מרזאנו, עם המיץ שלהם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, מגוררתגבינת מוצרלה טרייה, מגוררת4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1צביטהקמצוץ מלח כשר ופלפל שחור טחון טריקמצוץ מלח כשר ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה מיובשותאטריות לזניה מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, בתוספת יותר לציפוי הסופיפרמזן מגורר, בתוספת יותר לציפוי הסופי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות צוואר חזירעצמות צוואר חזיר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת ריקוטה עם חלב מלאגבינת ריקוטה עם חלב מלא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי חריף, משוחרר או הוסר מן התרמיליםנקניק איטלקי חריף, משוחרר או הוסר מן התרמילים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.