קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

הליבוט עלא

הליבוט עלא
אם יש לך בירה ענבר, פלפל, פילה הליבוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. עם כפית נסו הליבוט שלוק עם אברהרד, הליבוט עלומה במרק ירקות, ו שלוקות במרק חם וחמוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים דגים בציד דגים או מחבת רחבה עם צדדים 4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף מספיק מים כדי לכסות את הדגים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
דגיםדגים
3
הסר דגים לצלחת ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
מוסיפים בירה, תיבול פירות ים, פלפל, מיץ לימון ומלח למחבת. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום לנמוך. להחזיר דגים למחבת ולצוד בעדינות עד רק מבושל דרך, על 8 דקות עבור פילה 1 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפלפלפל
בירהבירה
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.