קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

המבורגרים אבוקדו עוף עם פנים פתוחות

המבורגרים אבוקדו עוף עם פנים פתוחות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו המבורגרים אבוקדו עוף פתוחים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 39 גרם חלבון, 75 גרם שומן, ובסך הכל של 902 קלוריות. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אבוקדו, לחם, עוף טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. נסו המבורגרים אבוקדו עוף פתוחים לשניים, עוף ואבוקדו קפרזה כריך פנים פתוח, ו המבורגרים פלאפל עם פנים פתוחות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר, שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מצננים עד להגשה. להמבורגרים, בקערה קטנה, שלבו את גבינת הפרמזן, הפסטו, השום והמלח. מפוררים עוף מעל תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לארבע קציצות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת גדולה על אש בינונית, מבשלים המבורגרים ב -2 כפות שמן במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 165 ומיצים מתבהרים. למעלה עם גבינה; מכסים ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
בינתיים מברישים לחם בשמן שנותר; מניחים על תבנית עם נייר אפייה. לצלות 3-4 ב. מן החום במשך 1-2 דקות בכל צד או עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
מורחים כל פרוסת טוסט עם 2 כפות ממרח אבוקדו (מקררים את הממרח שנותר לשימוש אחר). למעלה עם ארוגולה, המבורגר ועגבניות פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
5
מפזרים בזיליקום ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראבוקדו בשל, קלופיםאבוקדו בשל, קלופים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה טרייה או תרד לתינוקארוגולה טרייה או תרד לתינוק1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם0(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה טרייה, חתוכה ל -4 פרוסותגבינת מוצרלה טרייה, חתוכה ל -4 פרוסות3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4בצל ירוק, קצוץ גסבצל ירוק, קצוץ גס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון4פרוסותלחם איטלקי (3/4 אינץ ' עבה)לחם איטלקי (3/4 אינץ ' עבה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2(חוֹרֶף)מוכן פסטומוכן פסטו0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק8פרוסותבוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'0(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר