קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

הנה, לאסי!

הנה, לאסי!
הנה, לאסי! יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 366 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו בננה, חלב קוקוס ממשי, קפיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו משקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן שלם 30, וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי, ו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מי קוקוס, חלב קוקוס, תרכיז תמרינדי, בננה, קפיר ומנגו בבלנדר. דופק לשבור גושים, ואז להתמזג במהירות גבוהה סביב 20 שניות עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
1 ממתק טיפת מסטיק מצופה סוכר1 ממתק טיפת מסטיק מצופה סוכר
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
קפירקפיר
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
לשרת.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ז ' ול טיילור גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.