קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

אמנון בגריל עם מנגו

אמנון בגריל עם מנגו
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ראשוניים ופסקטאריים לרפרטואר שלך, אמנון בגריל עם מנגו עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -35 גרם חלבון , 7 גרם שומן ובסך הכל 239 קלוריות . , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. למתכון הזה של Taste of Home יש 5 מעריצים. אם יש לכם גבינת פרמזן, לימון, פילה אמנון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי . זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ -20 דקות . עם ציון של 87% , המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: אמנון בגריל עם מנגו ל-2 , אמנון בגריל עם סלסת מנגו ואמנון בגריל עם סלסת מנגו .

הוראות

1
מברישים פילטים בשמן; מפזרים מלח, שמיר ופלפל. בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
שמירשמיר
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
2
צולים אמנון, מכוסה, על אש בינונית במשך 5 דקות. הפוך אמנון; מעל גבינה, לימון ומנגו. צולים 4-6 דקות יותר או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי עבור אמנון. למרות שפירות ים שונים בהחלט יכולים לדרוש יינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך ובהיר או יין לבן מבעבע יעשו את העבודה ולא יטביעו טעמים עדינים. אתה יכול לנסות את סקייטר גירל פינו נואר במהדורה מוגבלת. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
סקייטר גירל פינו נואר במהדורה מוגבלת
סקייטר גירל פינו נואר במהדורה מוגבלת
ניחוחות של פאי דובדבנים, רימונים ופירות ליצ'י מלווה בטעמים תוססים של ריבת תותים עם רמזים של קצפת, ציפורן וקינמון. זהו יין יפה עם חומצה בהירה ומבנה ידידותי למזון.