קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות5
ציון בריאות16
מגזין

העוף המטוגן המלוח של טרייסי.

העוף המטוגן המלוח של טרייסי.
העוף המטוגן המלוח של טרייסי עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 692 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 47 גר' של שומן. מתאים ל-5 מנות. אם יש לך תערובת תבלינים ותבלינים עשב, קמח, קיצור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. . נסו בתנור מתובל-עוף מטוגן, עוף מטוגן במחבת מתובל ברוטב חריף, ו קיץ מתובל בריח עוף מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף את העוף ולייבש את הטפיחה. לשים קמח בצלחת רדודה או קערה לגלגל עוף בקמח.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום מתקצר במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים עוף מקומח ומפזרים מתובל ותיבול. מטגנים במשך כ 20 דקות בכל צד; אני מטגן על שלושה צדדים, אז זה לוקח בערך 60 דקות (1 שעה).
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עוף שלםעוף שלם

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.