קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 24 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

העוף המטוגן של סבתא פול

העוף המטוגן של סבתא פול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סבתא של פול עוף מטוגן. מנה אחת מכילה עד 64 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 884 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-24 דקות. אם יש לכם ביצים, קמח עצמי עולה, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח העצמי עולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגה צהובה בסיסית 1-2-3-4 כקינוח. מתכונים דומים: העוף של סבתא, תבשיל העוף של סבתא, ו לא קורדון העוף של הסבתא שלי כחול.

הוראות

1
חום מתקצר במחבת ברזל יצוק ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקציפים ביצים במים בקערה קטנה. בקערה רדודה, קמח העונה עם פלפל. לטבול חתיכות עוף בתערובת ביצה ולאחר מכן מעיל היטב בתערובת קמח. בזהירות להוסיף קיצור חם, בקבוצות במידת הצורך, מכסה מקום על גבי מחבת, ומטגנים עד חום פריך. זכור כי בשר כהה דורש זמן בישול ארוך יותר (כ -13 עד 14 דקות, לעומת 8 עד 10 דקות לבשר לבן.)
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קיצורקיצור
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
בשרבשר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS