קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות36
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וואו אותם עוגת טמל

וואו אותם עוגת טמל
, המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. אם יש לך חלבוני ביצה, כוסברה טחון, קמח תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו פשטידת עוף מבושלת איטית., פשטידת טמל, ו עוגת טמלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר כבד או לא דביק.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את הבצל והשום, מכסים ומבשלים על אש בינונית במשך כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את הכמון, כוסברה, אורגנו,מספיק מים כדי למנוע דבק, ואת הגזר, לכסות, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4
מוסיפים את הפלפלים, קישואים וצ ' ילה, מכסים ומבשלים עוד 5 דקות.מערבבים את העגבניות והשעועית, מכסים ומבשלים במשך 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
5
הסר מהחום.
6
מוסיפים מלח ופלפל שחור לפי הטעם.מחממים התנור ל 400*.הכן 2 qt. תבשיל קדרה לא מגיב עם ספריי בישול או ציפוי קל מאוד של שמן.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
מורחים את תערובת שעועית הירקות בתחתית המנה.אם אתה משתמש בגבינת צ ' דר, מפזרים אותו באופן שווה על גבי.הגדר aside.In קערת ערבוב, לשלב ביסודיות את קמח התירס, קמח, מלח, אבקת אפייה, ואפייה soda.In קערה נפרדת, להכות חלבונים ביצה עד תחילת השיא, ולאחר מכן בעדינות לערבב בחמאה, ושמן.בעדינות לקפל את החומרים הרטובים לתוך יבש, ערבוב, רק עד מעורב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
8
יוצקים את הבלילה ישירות על גבי תערובת ירקות שעועית, לחיצה על זה קצת עם מרית.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
9
אופים במשך 30 עד 35 דקות, עד העליון הוא זהב וסכין מוכנס לתוך הציפוי יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
10
מקשטים עם בצל ירוק טחון, כוסברה קצוצה, ואם תרצו, שמנת חמוצה ללא שומן.תהנו!
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצה ללא שומןשמנת חמוצה ללא שומן
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מרוסקות משומר (15-עוז. האם, ללא משיכה)עגבניות מרוסקות משומר (15-עוז. האם, ללא משיכה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מקולף וקצוץ לקוביותגזר מקולף וקצוץ לקוביות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר דלת שומן מגוררת (אופציונלית)גבינת צ'דר דלת שומן מגוררת (אופציונלית)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2חלבוני ביצה, מוכיםחלבוני ביצה, מוכים8ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1קטןפלפל צ'ילי ירוק טרי, טחון, זרעים הוסרו עבור חם מתון יותרפלפל צ'ילי ירוק טרי, טחון, זרעים הוסרו עבור חם מתון יותר2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פינטו מבושלת (15 עוז. יכול) או 1/2 שעועית כליות כוסות (15-עוז. יכול) או 1/2 שעועית שחורה כוסות (15 עוז. יכול)שעועית פינטו מבושלת (15 עוז. יכול) או 1/2 שעועית כליות כוסות (15-עוז. יכול) או 1/2 שעועית שחורה כוסות (15 עוז. יכול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ או 1 כוס פלפל ירוקפלפל אדום קצוץ או 1 כוס פלפל ירוק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לבןקמח לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים חתוכים לקוביותקישואים חתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."