קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

פג'יטס צמחי

פג'יטס צמחי
Veggie Fajitas הוא מתכון מקסיקני שמגיש 8. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -13 גרם חלבון , 21 גרם שומן , ובסך הכל 372 קלוריות . , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 8 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך 25 דקות בערך. אם יש לכם מלח, גזר, שמנת וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 53% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: Veggie Fajitas , Chicken Veggie Fajitas , ו- Chicken & Veggie Fajitas .

הוראות

1
במחבת גדולה מטגנים את הירקות, המלח והפלפל בשמן במשך 5-7 דקות או עד שהם רכים. בעזרת כף מחוררת מניחים כ-1/2 כוס תערובת ירקות במרכז כל טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1/4 כוס מנגו מחית1/4 כוס מנגו מחית
2
מפזרים על כל אחד 1/4 כוס גבינה; לקפל פנימה. מעל שמנת חמוצה וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פאג'יטות בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Marcassin Marcassin Vineyard Pinot Noir. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-315 דולר.
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר
מרקסין מרקסין ויניארד פינו נואר