קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות36
ציון בריאות14
מגזין

וופלים כוסמת

וופלים כוסמת
המתכון כוסמת הוופלים יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 55 דקות. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 772 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו חמאה, קמח, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו וופלים כוסמת, וואפלים בלגיים כוסמת, ו כוסמת וופלים תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הקמחים, סוכר, אבקת אפייה, מלח וסודה לשתייה יחד. שים בקערת ערבוב ולהפעיל את מהירות אחת, באמצעות מצורף ההנעה. להוסיף במהירות את חלב החמאה. לגרד את הצדדים ואת החלק התחתון של הקערה ואת המשוט עם מרית גומי. לאט לאט לשפוך את החמאה נמסה לתוך הקערה בעוד המיקסר פועל. לאט לאט לשפוך את החלמונים לתוך הקערה בעוד המיקסר פועל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מריתמרית
בלנדרבלנדר
2
תעביר את הבלילה הזאת לקערה אחרת. מקציפים את החלבונים ביצה פסגות בינוניות בקערה חדשה עם מצורף מקציף של המיקסר שלך. מקפלים בשליש מהלבנים עם מרית גומי. עכשיו לקפל בלבנים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
3
כדי לבשל את הוופלים, להפוך את ברזל ופל על חום בינוני. לרסס את מכשיר הוופל עם ספריי בישול. לגרוף הבלילה על הברזל, מספיק כדי למלא. סגור ומבשל במשך 2 1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
4
בואו להתקרר על מתלה תיל. חוזר.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.