קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות1
ציון בריאות80
מגזין

חביתה יוונית

חביתה יוונית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל חביתה יוונית. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 188 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו עלי דאש אורגנו, חלב, זיתים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו חביתה יוונית 90 שניות, חביתה יוונית, ו חביתה יוונית עם פטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.