קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פיצות יווניות

פיצות יווניות
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן לקופסת המתכונים שלך, פיצות יווניות עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 19 גרם חלבון , 17 גרם שומן , ובסך הכל 281 קלוריות . , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ים תיכונית. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש אורגנו, ויניגרט יווני, זיתים יווניים ועטיפות עשבי תיבול. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . עם ציון של 38% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו פיצות יווניות , פיצות יווניות לשניים ופיצות יווניות לשניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים לחם שטוח על נייר אפייה לא משומן; מברישים בוויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
לחם שטוחלחם שטוח
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
שכבה עם שאר החומרים.
3
אופים ב-400 מעלות למשך 8-10 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

סנג'ובזה, שיראז ויין ברברה הם הבחירות המובילות שלי לפיצה. היין הטוב ביותר לפיצה תלוי בתוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם מעט חומציות, כמו ברברן או סנגיובזה. מוסיפים פפרוני או נקניק ואפשר להעז יותר עם סירה. Il Feuduccio Montepulciano d'Abruzzo עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Il Feuduccio Montepulciano d'Abruzzo
Il Feuduccio Montepulciano d'Abruzzo
אודם עמוק עם השתקפויות סגולות, הזר מציג ניחוחות מדהימים של דובדבן שחור ופירות דומדמניות מרושתים עם שוש, אדמה חרוכה וגאודרון. בשלה בצורה מרשימה, בשרנית, בעלת טעם ובעל גוף מלא. מתאים נהדר למנות מובנות, בשר אדום, ציד וגבינות מתובלות.