קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

חביתות מיניאטורות עם ריקוטה

חביתות מיניאטורות עם ריקוטה
חביתות מיניאטורות עם ריקוטה דורש כ 35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 183 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו ביצים, שמן זית, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה. וזה לא כל כך מדהים. חביתות עשבי תיבול ממולא ריקוטה, חביתות יווניות, ו חביתות פהיטניות דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
לנצח את הביצים עם 2 כפות מים, ואז עונה אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(קיבלר)(קיבלר)
2
מערבבים את הפטרוזיליה, עירית, שום ופרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
3
מחממים מחבת כבדה המבוססת על 23 ס " מ על חום בינוני עם מעט שמן. כאשר השמנים חמים, להוסיף מצקת (כשליש) של תערובת הביצים להטות את התערובת כך שהוא מכסה את הבסיס. להפחית את החום ולבשל את החביתה עד המשרד רק, ואז להפוך אותו ולבשל את הצד השני. תתחמם. חזור לעשות שלוש חביתות, הוספת קצת שמן נוסף למחבת בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
(קיבלר)(קיבלר)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הפוך את המילוי על ידי שילוב של ריקוטה, בזיליקום, פרמזן וכמה פלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
לפי עוגהלפי עוגה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
5
מורחים תערובת על כל חביתה, מגלגלים באופן רופף כמו סיגר וחותכים לפרוסות עבות. יכול להיות מורכב עד 5 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
6
מגישים מקושטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: יין מבעבע

חביתה בתפריט? נסה זיווג עם יין מבעבע. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. Le Grand Courtage rosé ברוט Bedazzled בקבוק עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Le Grand Courtage Rose Brut Bedazzled Bottle
Le Grand Courtage Rose Brut Bedazzled Bottle
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל לשלב עם הערות של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי בר ורימון לצד הערות פרחוניות רכות. זה ברוט Rosé משלים מגוון רחב של מזונות, מן מלוח מתוק. נסה את זה עם מנות אסייתיות מתובלות, ריזוטו, ברביקיו, בשר בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרם ברולה, עוגת תותים ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים לצוף לקוקטייל מבוסס ג' ין.התערובת: השרדונה מספק עומק ומבנה, בעוד ה-Ugni Blanc מציע חומציות טבעית ורעננות. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים הם מקורות מ terroirs איכות בצרפת, כגון בורגונדי ובוז ' ולה.